Wednesday, April 29, 2009

I had a bad day...

Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day





Πραγματικά άσχημη μέρα... Ξύπνησα περίεργα και ξύπνησα για τα καλά... Το αυτοκινητάκι μου δεν υπήρχε εκεί που το πάρκαρα το προηγούμενο βράδυ...50 μέτρα από το σπίτι μου...Η νέα μόδα "κλέβουμε ό,τι smart δούμε" μου χτύπησε και εμένα την πόρτα...Και για κακή μου τύχη και δική μου αμέλεια δεν είχα ασφάλεια για ολική κλοπή...

...

Η "φλοκάτη" μου είχε κάνει φτερά και δεν είναι τόσο το συναισθηματικό δέσιμο, δεν έχω τετοια κολήματα με το αυτοκίνητο...όσο το ότι ξαφνικά θα τραβήξω μέγιστη ταλαιπωρία...στην καθημερινότητά μου...


Shiτty day...με τα όλα της...και στην δουλειά...

Ένα χαλαρωτικό μπάνιο, λίγο μουσική για να ηρεμήσω και...αύριο...νέα μέρα...

Hopefully not as shitty as the one today...

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA