Tuesday, July 28, 2009

...

Βραδιά με παρέα τον Moby, everloving, dream about me, porcelain,Whispering Wind klp...Διάθεση χαλαρή και σκεπτική θα έλεγα...Τελευταία έχω παραγίνει ευαίσθητη στο κόκκινο κρασί...Με ζαλίζει εύκολα...παρόλαυτά εξακολουθεί να παραμένει σταθερή αξία ειδικά όταν έχω διάθεση να "γράψω"...

like a whispering wind you sent to me...
like the whispering wind it makes you all mine
like the whispering wind you stand here with me...

Πως μου αρέσει να νιώθω τον αέρα στο προσωπό μου...Από μικρή έχω αυτή την ανάμνηση... Το συναίσθημα παραμένει ίδιο κάθε φορά...Απίστευτη κάθαρση... Άδειασμα από σκέψεις, έννοιες, άγχη...

I am full of feelings right now...

Δεν νομίζω ότι έχουν συνοχή τα όσα γράφω, αλλά η αλήθεια είναι ότι διόλου δεν με απασχολεί...

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA