Monday, August 9, 2010

ψάχνοντας...?

μάλλον ποτέ δεν θα καταλάβω κάποιες ανθρώπινες συμπεριφορές...
ή καλύτερα να πω...ότι απλά θα κάνω πως δεν τις καταλαβαίνω...
έτσι θα είμαστε όλοι χαρούμενοι και βυθισμένοι στον ουτοπικό μας κόσμο...


...πφφφ απογοητευτική στάση...

...δεν θέλω να είμαι μέρος αυτής της ψευτοπαράστασης...
όπου όλα ισοπεδώνονται στον βωμό της ανασφάλειας και της ικανοποίησης του εγωϊσμού...

πως είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει μόνο μέχρι εκεί που του επιτρέπει η μύτη του???
δεν με αφορα να διεκδικώ ό,τι δεν νιώθω ότι θέλω...δεν είναι της ψυχοσύνθεσής μου να το κάνω...

πάραυτα με στεναχωρεί και με απογοητεύει όταν το βλέπω να γίνεται τόσο μα τόσο απροκάλυπτα...

νομίζω ότι είμαι θυμωμένη σήμερα...αλλά δεν το εξωτερίκευσα...και τελικά ίσως αυτό να είναι το λάθος μου...


από την άλλη...κάποιοι άνθρωποι δεν αλλάζουν ποτέ...και ίσως πρέπει να τους δεχτούμε όπως είναι...ή αν δεν το αντέχουμε απλά να τους "φύγουμε"...


anyway...νιώθω ένα περίεργο κενό και ψάχνω να βρω κάτι διαφορετικό για να το "γεμίσω"...
και γύρω μου όλα μου μοιάζουν τόσο μα τόσο ίδια...άσχημα ίδια...

που είσαι?

...

4 comments:

Broken Angel said...

"νιώθω ένα περίεργο κενό και ψάχνω να βρω κάτι διαφορετικό για να το "γεμίσω"...
και γύρω μου όλα μου μοιάζουν τόσο μα τόσο ίδια...άσχημα ίδια...

που είσαι?"
Ναταλία μου έτσι είναι...κάποιοι δεν θα αλλάξουν ποτέ...απλά δεν γίνετε...
Και γύρω πια όλα μένουν ίδια...οι ρόλοι αντιστρέφονται και όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο....και δεν κάνουμε και τίποτα να το αλλάξουμε...μένουμε παθητικά δέκτες και κοιτάμε μέχρι να βαρεθούμε και να φωνάξει η ψυχή μας δυνατά για να την ακούσουν!!!!!

ai8erovamon said...

Καλή νμου μπερδεύτηκες αναφορικά στο όνομα...όχι ναταλία...μάρα:-)))
kissia..

Broken Angel said...

(Κ διορθώνω,συγνώμη αλλά έχω πολλά στο μυαλό μου)"νιώθω ένα περίεργο κενό και ψάχνω να βρω κάτι διαφορετικό για να το "γεμίσω"...
και γύρω μου όλα μου μοιάζουν τόσο μα τόσο ίδια...άσχημα ίδια...

που είσαι?"
Μάρα μου έτσι είναι...κάποιοι δεν θα αλλάξουν ποτέ...απλά δεν γίνετε...
Και γύρω πια όλα μένουν ίδια...οι ρόλοι αντιστρέφονται και όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο....και δεν κάνουμε και τίποτα να το αλλάξουμε...μένουμε παθητικά δέκτες και κοιτάμε μέχρι να βαρεθούμε και να φωνάξει η ψυχή μας δυνατά για να την ακούσουν!!!!!

l.p. said...

Φτιάξε μαγιά στο χώμα με φύλλα αλκαλικά..
Σε μια ζωή χαμένη κανένας δε νικά..

"on ne voit pas qu'avel le coeur"...l.p.

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA