Wednesday, November 3, 2010

last year...

Πέρσυ τέτοια εποχή...
Χμ...διάθεση για αναμνήσεις...
Διάβαζα το μπλογκάκι μου...
Περίεργος ο περσινός Νοέμβριος...
Διαφορετικά περίεργος ο φετινός...
Κάπου στα τέλη Οκτώβρη του 2009 έγραφα...

"...Great expectations... great feelings... great new memories...
Great fears... great "don't knows"... great "what if"...
Heart beats, laughs, tears...Silent moments...
...Have i found you...?
How far is the next step? How high?... How difficult is to reach you?..."



Οι άνθρωποι αλλάζουν τελικά...το "κουκούτσι" τους πάραυτα παραμένει ίδιο...
Άλλαξα...και δεν είναι μόνο αυτό που βλέπω κοιτώντας με στον καθρέφτη...
Άλλαξα την καθημερινότητα μου...πολλούς από τους ανθρώπους γύρω μου...
Άλλαξα τρόπο σκέψης...(το κατά δύναμην)...

Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον πως όσα ένιωθα τότε, μοιάζουν τόσο μακρινά... όμορφα μακρινά...
Ένα πράγμα μόνο δεν έχει αλλάξει τελικά...
Η απίστευτη και ανεξήγητη επιμονή μου στο να πιστεύω στους ανθρώπους...
Αδυνατώ να πάψω να είμαι "ρομαντική" και παρόλο που ένας χρόνος προστέθηκε στο
Know-how της ζωής μου, εξακολουθώ να λέω ...
"...same here..."
:-)))
Κάποιος θα μπορούσε να με πει ανόητα αφελή...και κάποιος άλλος παιδιάστικα ρομαντική...
Εγώ απλά λέω ότι "that's me, darlings..." και τελικά μάλλον μου αρέσω έτσι...

1 comment:

Broken Angel said...

Να ξερες πως με εκφράζει όλο αυτό...
θα παραμείνω στον κόσμο μου..αρνούμαι να υποταχτώ στη μάζα...και σ'όποιον αρέσουμε!!! :)

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA