Tuesday, July 26, 2011

καλοκαίρι ...

Μου την σπάει που το καλοκαίρι μας είναι συνηφασμένο με μερικές μέρες "διακοπών"... Που όλο τον χειμώνα τρέχεις,τρέχεις,τρέχεις γύρω από το κλουβάκι σου, και σαν ερθεί το καλοκαιράκι έχεις πείσει τον εαυτό σου ότι γiα μερικές μέρες έστω θα κυκλοφορείς ελεύθερος και ανέμελος...

Και περνάει η πρώτη εβδομάδα, προσπαθώντας να χαλαρώσεις και λίγο πριν τελειώσει και η δεύτερη ίσα που έχεις αρχίσει να ξεκουράζεσαι και τσουππππ πίσω πάλι στο χρυσό σου κλουβάκι με την λαμπιρίζουσα αλυσιδούλα να κοσμεί το ποδαρακι σου και να σου θυμίζει τα άθλια δεσμά που σε κρατάνε σε ετούτη την πραγματικότητα και που μόνος σου έχεις δημιουργήσει...

Δεν θέλω ακόμα ένα τέτοιο καλοκαίρι...που παρεπιπτόντως έχει γίνει ακόμα δυσκολότερο λόγο των περιστάσεων , των κοικωνικών και οικονομικών...
Δεν θέλω να βγω από το κλουβάκι, εκεί έξω στο προάυλιο και να νιώθω ότι δήθεν είμαι "ελεύθερη" από σκέψεις, άγχη, υποχρεώσεις...

Θέλω ένα καλοκαίρι ... σαν αυτό που περιγράφει το παρακάτω τραγουδάκι...
(thanks my dearest pirate που μοιράστηκες την γνώση σου περί του άσματος)...



Στο διάολο οι αλυσίδες, τι κι αν μου έχουν κάνει σημάδι στο πόδι...και δεν λέει να εξαφανιστεί? Στο διάολο και το κλουβί... για όσο αντέξω έστω μακριά του (γιατί ως γνωστόν είμαι και μαζοχίστρια)...

Me wanna dance... έτσι απλά χωρίς λόγο... σε ρυθμούς ανέμελους και χαζοχαρούμενους...
Days remaining 17 ...

Γιατί θα φύγω...το ζήτημα είναι αν θα γυρίσω?


Anyway... kissia till the next post!!!

5 comments:

golden said...

Το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ κι ας έχει και -20 . Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλεύουμε σε υψηλές στροφές και να τα κάνουμε μούτι όλα . Ίσως τότε να μην υπάρχει ούτε λόγος να φύγουμε ούτε να σέρνουμε αλυσίδες σε κλουβάκια , τόσο απλά και τόσο εύκολα . Επιφυλάσσομαι για αλλαγή στο αδέσποτο άσμα που πόσταρες με την "Ιταλική" του version :P
Welcome back to writing Mrs. Dream Blvd.

Vangel Greko said...

Aν εξαιρέσεις κάτι ορθογραφικά λάθη καλό είναι μωλέ!!

Θες να γυρίσεις ή μάλλον μπορείς;

γιατί αν φύγεις θα μπορέσεις να βρεις καλύτερα κάπου άλλου;

τα σέβη μου!!

ai8erovamon said...

@ Goldenaki

Ωραία τα λές πειρατάκο, αλλά είπαμε εσυ τουταγχαμών...εμείς ταπεινά δουλικά και να θέλουμε, μπορούμε?

Όσο για την ιταλική version του άσματος που έχω στο repeat από προχτές το πρωι που το άκουσα, την αναμένω "αναμένη" :-ppppppp


@ Vangel

Άει χάσου στριμενάκι που πρόσεξες τα ορθογραφικά μέσα σε αυτό το αριστούργημα δημιουργίας!!!

Όσο για τις τάσεις φυγής μου, γνωστές και μη εξαιρεταίες, worry not my darling...αλλά όπως είπα είμα αρκετά μαζοχίστρια για να μην ξαναγυρίσω :-ppp

Anonymous said...

Ελα μωρε...τα καλοκαιρια και οι χειμωνες ειναι μεσα μας...

Και η λέξη κλουβι...αρχιζει να μου τη σπασει ανυποφορα!

Καλό υπολοιπο Καλοκαίρι ...

Να προσεχεις

ai8erovamon said...

@ coulita

Καλή μου σε έχω χάσει τελευταία, θέλω να πιστεύω ότι περνάς υπέροχα και καλοκαιρινά...

Όσο για το κλουβί, ε χάρην λόγου και υπερβολής... :-))) χρησιμοποιήθηκε...
Η ουσία είναι αλλού...Και όντως θα συμφωνήσω πως είμαστε όλοι μια μίξη χειμώνα και καλοκαιριού με εσάνς φθινοπωρινών-ανοιξιάτικων διαθέσεων :-ppp


Thanks για το σχόλιο girl...

Καλή σου μέρα!!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA