Friday, November 27, 2009

Μυρίζει Χριστούγεννα...



Τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη και μπαίνουμε αισίως σε χριστουγεννιάτικο πνεύμα!!!

I need this...

Πάντα μου άρεσαν τα Χριστούγεννα αν και μου προκαλούσαν μία γλυκιά μελαγχολία...


Λατρεύω τα φωτάκια, τα γλομπάκια και κάθε λογής στολίδι... Αν και στο σπίτι μου αποφεύγω τις υπερβολές, αναφορικά στον χριστουγεννιάτικο στολισμό, δεν μου πάνε αισθητικά στο μάτι βλέπεις... όταν βλέπω στολισμούς τύπου 80's λατρεύω!!!


Πανδαισία χρωμάτων σε κιτς βαθμό και πλαστικοί Άγιοι Βασίλιδες να κρεμιούνται από τις σκεπές...τάρανδοι στις αυλές παρέα με ξωτικά!!! Τα λατρεύω γιατί πολύ απλά οι κάτοχοί τους τα απολαμβάνουν σαν μικρά παιδιά!!!


Εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό...


Δεκέμβριος 2001 στο Λονδίνο... Στολισμένο και γοητευτικό όπως πάντα... Εγώ κάπου στα 23 φοιτήτρια... Περπάτημα...πολύ περπάτημα στους δρόμους του Λονδίνου... Μυρωδιές από μαλλί της γριάς και από καραμελωμένα φυστίκια που πουλάνε πλανώδιοι στην Oxford Street...
Παιδάκια και μεγάλοι με κομμένη ανάσα έξω από την βιτρίνα του Hamleys του πιο όμορφου παιχνιδάδικου που έχω δει ποτέ...
Η πιο ωραία ζεστή σοκολάτα ever στο La apogee, χωμένο κάπου στην Leicester Square...
Θα μπορούσα να αραδιάσω απίστευτες λεπτομέριες και εικόνες που έρχονται στο μυαλό μου, αλλά ίσως καταντήσω γραφική...
Τα Χριστούγεννα εδώ...? Πάντα όμορφα... Μαζεμένοι όλοι σε ένα σπίτι η οικογένεια μου και οι λοιποί συγγενείς... Ένα παλιό πικάπ της θείας με ένα δίσκο παλιό 30ετίας να παίζει "΄πάει ο παλιός ο χρόνος" ή να προσπαθεί να παίξει... :-)))
Πολλά δωράκια, ανούσιας αξίας , άλλες φορές αστεία, άλλες φορές γλυκά και τρυφερά!!!
Αν μη τι άλλο αν τα Χριστούγεννα μου είναι όμορφα τα οφείλω στην περίεργη, αρκετά τρελούτσικη και multi culti οικογένειά μου...
Μπιριμπούδες θείες, want to be δημοσιογράφος θείος, πρώην απόστρατος άλλος θείος, μπαμπάς ερασιτέχνης οινοποιός να κάνει αλχημείες με τα κρασιά του, μαμά μεγάλος ήρωας (αντοχές τρελές) , ανήψια που μεγάλωσαν απότομα και γρήγορα και μου θυμίζουν ότι μεγάλωσα και εγώ, και ξαδέρφια... χμμμ...Ξάδερφος tv persona, αδερφός πάλαι ποτέ ποδοσφαιριστής, ξαδέρφη εκ ισπανίας με ισπανό άντρα της, και λοιποί συγγενείς με αλλοδαπούς συντρόφους!!!
Και να μην ξεχάσω και μερικές καλές φίλες που θεωρούνται οικογένεια εδώ και χρόνια...Αφού μας αντέχουν!!!
Ω ναι... that's my family... Μία συνάντηση αρκεί για να σας πείσει ότι το πρόγραμμα της Nova είναι φτωχό μπροστά μας!!!



1 comment:

spicy said...

Εγω πάλι λεω γιατί θα πρέεπι να νιώσω ευτύχισμένη εκείνες τις μέρες.
Παρατηρώ πως ποτέ δεν είμαι και γίνομαι πιο δυστιχησμένη όταν το συνειδητοποιώ και ξάνα στεναχωριέμαι γιατι δεν είμαι. Θέλω την προσονή της ευτυχισμενης άλλα όχι την απογοήτευσή ... λατρεμένη...

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA