Monday, November 23, 2009

A' class lies ...



"...Lies, whispered sweetly in my ear..."
Προσπαθώ να καταλάβω την ανάγκη κάποιου να πει ψέματα... Ή απλά να μην πει τίποτα...Συμπεριλαμβανόμενου και του εαυτού μου... Στιγμιαία σκέφτομαι πως κάποιες φορές η παραποίηση της αλήθειας ίσως μας βγάζει από την δύσκολη θέση...
Το έχω κάνει...Το έχω εισπράξει... αλλά τελικά το αποτέλεσμα είναι zero!
"Είπα ψέματα γιατί :
α. δεν ήθελα να τον/την πληγώσω. Καλύτερα να μην ξέρει...
β. γιατί δεν ήξερα τι ακριβώς ήθελα και μου αγόραζα χρόνο έτσι
γ. δεν ήθελα να βρεθώ σε δύσκολη θέση, γιατί να χαλαστώ βρε παιδί μου "
Η απάντηση...?
Ξέχασα να βάλω το δ. όλα τα παραπάνω
Απάντηση κλασικά επιλεγμένη από όσους δεν παραδέχοντια ότι θα απαντούσαν το γ.
Τελικά δεν ξέρω...και μάλλον δεν θα καταλήξω ποτέ...
Λέμε ψέματα στους άλλους ή στον εαυτό μας???

2 comments:

Anonymous said...

Exw tin aisthisi oti plathoume senaria me to mialo mas xwris na theloume na antimetopisoume tin pragmatikotita kai m auto ton tropo metatopizoume (koinws petame to mpalaki) stin apenanti oxthi tin euthini twn apofasewn, tis opoies strouthokamilika de theloume na pistepsoume kai zitame tin epiveveosi...

ai8erovamon said...

Δεν νομίζω ότι έχει να κανει με σενάρια αγαπητέ "ανώνυμε"...

Και την πραγματικότητα την αντιμετωπίζεις θέλοντας ή μη όπως και να έχει...Ούτε το να ρίξεις την ευθύνη των αποφάσεων στην απέναντι όχθη θα κάνει διαφορά...

Μάλλον με το ποστ μου θυμήθηκες κάποιο δικό σου βίωμα και τα σχόλια σου αναφέρονταν σε αυτό...

Πάντως ποτέ δεν φταίει μόνο ο δέκτης, εξίσου ευθύνη έχει και ο πομπός...

Και καλό είναι όποιος το αντιληφθεί πρώτος (πομπός-δέκτης) να κάνει την τυπική μεν αλλά απαραίτητη ξεκαθάριση!!!

Και ναι τώρα βγάζω στν επιφάνεια δικό μου βίωμα... :-))))

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA