Sunday, May 23, 2010

με ένα κλικ...

Δεν ξέρω τι με έπιασε σήμερα, ίσως η βροχή, ίσως η διάθεση μου να μείνω σπίτι...
Άνοιξα το email μου με διάθεση εκκαθάρισης, και μόνο εκκαθάριση δεν έκανα...
Δεν ξέρω πως πέρασα δύο ώρες διαβάζοντας emails...
Ξεχασμένα, τόσο παλιά...από το 1999 έως σήμερα...

Άνθρωποι της ζωής μου...Ιδιαίτερα emails...Αναμνήσεις απίστευτες...

Έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελάει αρκετές φορές...μα τον "τσάκωσα" και να νοσταλγεί...
Άλλες εποχές...Ξεχασμένες...που με ένα κλικ μου θύμισαν τόσα πολλά...
Πολλά άλλαξαν μα κάτι έμεινε ίδιο... Το απίστευτο πείσμα μου να πιστεύω στους ανθρώπους τελικά υπήρχε από πάντα...Κινητήριος δύναμη μοναδική...

"...Λένε είναι οι ψυχές που μένουν, λένε είναι οι σκιές
Λένε πως κοιμούνται κάθε μέρα και ξυπνούν τις Κυριακές..."
Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχουμε...λοιπόν...

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA