Thursday, August 11, 2011

game...

Αφού το παίζουν όλοι... ας το παίξω και εγώ...



H ηλικία των επόμενων γενεθλίων μου

Ένα μέρος που θέλω να επισκεφτώ

Το αγαπημένο μου φαγητό



Το αγαπημένο μου ζώο

Το αγαπημένο μου χρώμα

Το μέρος που γεννήθηκα

Το όνομα ενός κατοικιδίου που είχα

Το ψευδώνυμό μου στο μπλογκ

Το πραγματικό μου όνομα

Το όνομα της γιαγιάς μου από την πλευρά της μάνας μου


Το όνομα της γιαγιάς μου από την πλευρά του πατέρα μου


Μια κακιά μου συνήθεια




Δεν μπορώ να πω εύκολα όχι...

Οι αγαπημένες μου διακοπές

Ένα προτέρημα σου


Κάποιες φορές κάνω πως δεν βλέπω, δεν ακούω και δεν μιλάω...

Ένα ελάττωμα σου

Ένα αγαπημένο σου αμάρτημα


Ένα άτομο που θαυμάζεις



2 comments:

Αμερικλάνος said...

Με απογοήτευσες.

Πρώτον, περίμενα κάτι πιο πικάντικα για αμάρτημα.
Δεύτερον, ένα άτομο που θαυμάζεις, ποια είναι η δεσποινίδα? Γιατί δεν έβαλες εμένα??

Το κολπάκι με τα βίντεο πάντως πολύ καλό!

Anonymous said...

@Aμερικλάνος,

η Πολυδουρη ειναι βρε τουβλο απελέκητο!!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA