Friday, August 26, 2011

βράδυ παρασκευής ...

Με δυνατούς ανέμους να ανακατώνουν τα μαλλιά μου...και συντροφιά με ένα μπουκάλι μαυροδάφνη στην αυλή μου...ακούω μουσική και βλέπω τον κέρσορα να αναβοσβήνει στην οθόνη του λάπτοπ μου...

Έκλεισε και αυτός ο κύκλος...του καλοκαιριού?χμ...των διακοπών...
Λίγες ακόμα μέρες και ο Σεπτέμβριος είναι γεγονός...Και πάντα μου έρχονται μνήμες της αναμονής που είχα επί "σχολείου" εποχής...

Ιδιαίτερο καλοκαίρι, με ανθρώπους που ήρθαν, έφυγαν, έμειναν...Με στιγμές που σίγουρα θα μείνουν ως γλυκιά ανάμνηση για το καλοκαίρι του 2011 ...

Ατελείωτα γέλια και φωτογραφίες βγαλμένες για τον "πατερούλη", απίστετες ώρες παρέα με τον ήλιο και το αλάτι να αλλάζει τη γεύση του σώματος... Μοναδική συνάντηση με την μεταμοντέρνα "Ζωζώ Σαπουντζάκη" που έδωσε στις διακοπές μου ομολογουμένως άλλη τροπή...(πολύ ελληνικός κινηματογράφος μάνα μου...) Ατελείωτα χιλιόμετρα με μοναδικό σκοπό την όαση ενός Beach-μπαρου... Πολύ "λα" βαθύ και σαλονικώτικο...

Ακόμα και η επιστροφή στην Αθήνα και στο κλουβάκι της αυλούλας μου επιφύλασσε όμορφες στιγμές... Βραδυνά ποτά στο εξωτικό bar της γειτονιάς με "γειτονική παρέα" και ατμόσφαιρα ομολογουμένως ενδιαφέρουσα... Spooky νύχτα στην κοσμοπολίτικη Νέα Μάκρη με ένα "χάρτινο φεγγάρι" να φωτίζει την αν μη τι άλλο "διαφορετική" βραδιά...
Και μοναδικό night in (out), κάπου σε μία ταράτσα, παρέα με τον έναστρο ουρανό, το λατρεμένο μου λάπτοπ να παίζει μουσική και με ιδιαίτερη παρέα, έτσι απλά αναμένωντας το πρώτο πρωινό φως... Να μου θυμίζει ότι υπέροχες ανατολές...μπορείς να δεις και στην απρόσωπη αυτή τσιμεντούπολη που ζούμε...

Ευχαριστώ... for shairng τις στιγμές σας μαζί μου...Ξέρετε εσείς...It was my pleasure...

Ας έχουμε ένα εξίσου όμορφο φθινώπορο...


1 comment:

golden said...

Θα σε καλωσορίσω στο φθινόπωρό σου με ένα ΓΚαύλα που λέμε κι εμείς τα καρντάσια (κι ας μην είναι politically correct) , δε θέλω να πω κάτι άλλο . Καλώς μας βρήκες Miss Dream Blvd. ;)

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA