Friday, March 5, 2010

κάμπια συγκρούστηκε με 70χρονη γιαγιά...

Και εκεί που έχω παρκάρει το αυτοκινητάκι μου (την κάμπια) για μία ολιγόλεπτη στάση στο σπίτι μου, λίγο πριν πάω στα μαθήματα...ακούω έναν θόρυβο σαν τρακτέρ...Πάω στο παράθυρο και βλέπω την γιαγιά γειτόνισσα 70 ετών να προσπαθεί να περάσει με το αυτοκίνητο της, να μην χωράει και να πέρνει σβάρνα την κάμπια...Μέχρι να βγω έξω είχε φύγει...Πάω ευγενικά στον άντρα της (παππούς 80 ετών)ο οποίος βγήκε γιατί άκουσε θόρυβο και κοίταζε ανήξερος..Τι να του πω του ανθρώπου...
Συγχίστηκα ομολογουμένως...Κόρναρε κυρία μου αν δεν χωράς...Από την άλλη γιαγιά 70 ετών, λίγο η ακοή, λίγο η μειωμένη αντίληψη πιθανολογώ ότι μπορεί να μην κατάλαβε καν ότι δεν χωρούσε...
Και το βεβαίωσα βλέποντας το δικό της αυτοκίνητο γυρνώντας σπίτι...Το κατέστρεψε...
Τι να πώ...η κάμπια θέλει επειγόντως service...

1 comment:

Χρυσάφη said...

Εγώ το έχω πει μετά από κάποια ηλικία πρέπει να τους παίρνουν τα διπλώματα...τι φταίμε και μεις να την παθαίνουμε από γιαγιάδες και παππούδες?μέχρι τα 60 κ πολύ είναι λέω εγώ!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA