Tuesday, March 9, 2010

βράδυ Τρίτης...

Καιρό είχα να βάλω κρασάκι, μουσική και να γράψω...
Χαλαρά, χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου...
Στο background παίζει Soldier of Love από Sade...
Ανοικτό και το facebook...χαζεύω...
Περνάει η σημερινή μέρα από το μυαλό μου...
Second track - no ordinary love...

Έχει αποδέκτη η σιωπή?
Η δική μου σιωπή έχει αποδέκτη εμένα...άντε και κανένα εξωγήνινο πλάσμα που μπορεί να ακούει τις σιωπές μου...γιατί τα υπόλοιπα γήινα τελευταία έχουν μηδενίσει τις αισθήσεις τους...δεν ακούν, δεν βλέπουν, δεν νιώθουν...

'Ενα λίνκ με πήγε σε άλλα ακούσματα...
Δεν θα ψάξω να βρω αφορμές που σκοτώνουν την νύχτα...
Δεν θα ψάξω να βρω εραστές που δεν θέλουν να χάσουν...
Σκέφτομαι ότι η μέρα θέλω να ξημερώνει αλλιώς... Και η νύχτα να μην μοιάζει με φυγή...
"Στερεότυπα μου, έτσι το όνομα μου δεν ξανάκουσα..."
Νιώθω μια περίεγη κούραση, που σίγουρα δεν είναι σωματική...Εσωτερικές ανακατατάξεις...
Θέλω να "βρέξει" δυνατά...να φύγει όλη αυτή η "θολή" ατμόσφαιρα...
Τι άλλο θέλω?Σκέφτομαι ότι μπορώ να αραδιάσω άπειρα θέλω μου σε αυτές τις γραμμές χωρίς φόβο ή δεύτερες σκέψεις...
Μα τελικά νιώθω ότι τα θέλω μου όλα χωράνε στην παρακάτω φράση...
Θέλω τα "θέλω" μου να θέλω...
Καλή μας νύχτα λοιπόν...

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA