Thursday, January 27, 2011

κι έτσι οι μέρες περνούν...

...μα το κενό δεν γεμίζει...στέκει εκεί, κάνει τόσο αισθητή την παρουσία του...Και εγώ γυρίζω γύρω του, στροβιλίζομαι, χάνομαι στην δίνη του και ξανά από την αρχή... Γεμίζουν άραγε τα κενά? Ξεχνιούνται? Παύουν να υπάρχουν? Είναι στιγμές που νιώθω ότι έχω συμβιβαστεί με το "κενό" μου, έχουμε γίνει φίλοι, το έχω πάρει από το χέρι και πάμε! Και άλλες στιγμές που δεν το αντέχω! Δεν το θέλω, μα εκείνο με οριοθετεί... Δεν θέλω άλλα κενά βλέμματα γεμάτα επιθυμίες μόνο σαρκικής ηδονής... Δεν θέλω άλλες στιγμές επίπλαστης πραγματικότητας... Δεν θέλω άλλους ανθρώπους που αναζητούν το φως μου...μα μάταια κοιμούνται στο σκοτάδι τους... Θέλω εμένα και "εσένα"! Να γεμίζουμε το "τώρα" μας...αδιαφορώντας για το μετά... Που είσαι?

3 comments:

Anonymous said...

"Οι μέρες περνούν τόσο βαρετά που νομίζω θα καταλήξω άδοξα στο καυτό λάδι κάποιου μαγειρικού σκεύους πριν καταφέρω τελικά να φτάσω σε αυτό το τεράστιο και μαγευτικό μέρος για το οποίο όλα τα πλάσματα του βυθού μιλούν και ονομάζουν ΩΚΕΑΝΟ. Τι κρίμα... όλοι συζητούν με τόσο θαυμασμό γι'αυτό το υπέροχο μέρος, μα -όπως λέγεται- ελάχιστοι κατάφεραν να φτάσουν..." σκεφτόταν το μελαγχολικό ψάρι στο πυθμένα του μικρόκοσμού του, μη έχοντας βέβαια συνειδητοποιήσει πως αυτό που γύρευε ήταν ήδη εκεί.
ΔΙΔΑΓΜΑ: Δεν μπορείς να γεμίσεις κάτι που είναι ήδη γεμάτο και το οποίο όχι μόνο σε περιβάλλει αλλά είναι και προέκταση δική σου. Ο ΩΚΕΑΝΟΣ που όλοι αναζητούμε συνεχίζει και πέρα από τα δυό φύκια ("φύκι-φύκι") που οριοθετούν τη μικρή αυλή μας...

ΥΓ. Δηλαδή ΕΛΕΟΣ!
ΥΓ2. I need a vacation. Μια μικρή -γενική- παύση θα ανανεώσει τα κύτταρά μου. SELF DEFRAGMENT
ΥΓ3. See You Rez.....

Anonymous said...

ΥΓ4. "Δυο φύκια" εννοούσα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Το "δυό" δίχως τονισμό επειδή θεωρείται μονοσύλλαβο... εκτός και αν ήταν "δύο", οπότε κανένα πρόβλημα. :-) Αυτή η διορθωσούλα στον εαυτό μου, επειδή αγαπώ πολύ τη γραμματική. :-)
Αυτά λοιπόν. Κατά τα άλλα μούγκα διακρίνω στο μπλογκάκι τελευταία. Μάλλον τα όνειρα και οι εφιάλτες είναι αποτέλεσμα παρατεταμένης χρήσης ηρεμιστικών και λοιπών παραισθησιογόνων σκευασμάτων, σε σημείο που να κάνουν το μπλογκ ετούτο να μοιάζει με χώρο απομόνωσης και περισυλλογής. :-D

ΥΓ5. Πάντως αν είναι τα σχόλια να είναι πιο μακροσκελή και ψυχαγωγικά απ' ό,τι είναι η κυρίως θεματολογία, άλλαξε διάθεση ή συνεργάσου με τους καλύτερους.

Φιλικά...
...ένας απο τους καλύτερους.
χαχαχα

See You ReZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz...

(c) 2011

ai8erovamon said...

χαχαχαχα!!!glad that you are alive my darling!!!είμαι όντως πολύ πηγμένη σε σημείο που η διάθεση για μπλογκοφιλοσοφία έχει μηδενιστεί...

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA