Tuesday, June 8, 2010

κάτι σαράβαλες καρδιές...


στο τσίρκο της αγάπης...

2 comments:

Spicy said...

Για πές καλή μου . Σαραβαλάκι λέμε αν κάτι είναι παλίο πολυχρησίμοποιημένο, το γουστάρουμε με χιλια, γιατό και κρατ΄με το αγαπάμε πολύ ... ειμαστε πολυ δεμενι συναισθηατικά μαζί του ... το ξέρυμε απέξω και ανακατωτά στο πώς να τ χειριστούμε , αλλά δεν δείνει βρε παιδί μυ αυτό που περιμένουμε ... πρέπι να ο αλλάξουμε γιατι θα μας φαει τα λεφτά το "service" Κοριτσάκι εγω θέλω να την δώσω για για απόσυρση. Εσυ τι λές ? τι εννοεί ο ποηητής?

ai8erovamon said...

Ο στιχουργός καλή μου έγραψε ...

"...Σ' εμένα έρχεσαι μην ξέροντας γιατί κάτι απ΄την κόλαση σού ανήκει της ζωής μου
κάτι απ' τα βράδια που πεθαίναμε μαζί και σκότωνα κορυδαλλούς να μην ακούω τη φωνή μου...

Κάτι σαράβαλες καρδιές στο τσίρκο της αγάπης...

Και εγώ το δανείστηκα :-)))

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA