Monday, June 21, 2010

fade out...

κοιτάζω ξανά...και ξανά...
μάτια ζεστά μα θολά...μελαγχολικά...
χαμόγελο συγκρατημένο, σχεδόν ανύπαρκτο...
ληγμένα όνειρα σε καλοκαιρινό φόντο...σκέφτομαι...
μου αρέσει να φτιάχνω ιστορίες...να ταξιδεύω με την σκέψη μου...
κοιτάζω ξανά και ξανά...
μια φωτογραφία...
ψάχνω να βρω την συνέχειά της...
αλλά χάνομαι στις σκέψεις μου...
στις υποθέσεις μου...
δεν έχει σημασία εξάλλου....
αυτό που στα δικά μου "μάτια" φένεται μελαγχολικό,
σε κάποια άλλα ίσως απλά φένεται γαλήνιο...
κοιτάζω ξανά και ξανά...
όχι για να σε "δω"...
μα για να σε "νιώσω"...
και κάπου εκεί χάνομαι...ξανά και ξανά...

3 comments:

Creep said...

Τι πανέμορφες λέξεις... ο έρωτας είναι κάτι το οποίο μας κινεί να δημιουργήσουμε αριστουργήματα.
Καλό απόγευμα...

ai8erovamon said...

Δεν ξέρω πως ονομάζει ο καθένας μας μερικές ψηφιακές λέξεις...
Εσυ το ονόμασες "έρωτα' :-)...
Εγώ θα το πω απλά "συναισθήματα" που δεν έχουν περάσει από φιλτράρισμα...αραδιασμένα όπως ακριβώς τα ένιωσα...

Όπως και να έχειςσε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο...
Καλό μας ξημέρωμα...

Broken Angel said...

Αισθήματα.....τι όμορφα αισθήματα....
λέξεις που σε κάνουν να νιώθεις πως κάποιος ήταν μέσα στο μυαλό σου...πολύ όμορφο ποστ...φιλάκια!!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA