Tuesday, September 13, 2011

Αθήνα -Κυλλήνη-Ζάκυνθος-Κεφαλονιά-Αθήνα...


Κουραστικό ταξίδι... Πολλά χιλιόμετρα...Γέμισα όμως με όμορφες εικόνες...

...



Κάπου εκεί στις έξι το πρωί μέσα στο πλοίο από Κυλλήνη για Κεφαλονιά, βλέποντας το φεγγάρι ολόγιομο απέναντι μου, σταμάτησα να σκέφτομαι... Ο χρόνος πάγωσε για μερικά δευτερόλεπτα...
Στα ακουστικά μου παίζει το "sail away" από Madrugada... Ζεστός καφές στα χείλη, ακόμη πιο ζεστός αέρας στο πρόσωπο...

Οι σκέψεις ξαναέρχονται στην επιφάνεια, με μία να στριφογυρίζει έντονα στο μυαλό μου...

"Ζήτα το...αυτό που σκέφτεσαι, ζήτα το...!"
Στην χειρότερη περίπτωση απλά να πρέπει να προχωρήσεις χωρίς αυτό που ζήτησες...

Κοιτάζω γύρω μου...
Αυτό το μώβ-ροζ του ουρανού λίγο πριν ξημερώσει...είναι απλά υπέροχο...
Γεμίζω το μυαλό μου με αυτή την εικόνα και σιγοτραγουδάω...

"I just remeber that smile.
The smell is on my skin.
Feeling you, feel the sunlight.
I know I cannot win...."

1 comment:

Vangel Greko said...

Ανατρίχιασα...

Οι μικρές στιγμές οδηγούν σε μεγάλες εικόνες...

Κράτα όλες εκείνες και προχώρα για να ζεις την κάθε στιγμή...

τα σέβη μου!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA