Thursday, September 15, 2011

F W B ...



Ή αλλιώς Friends With Benefits...

Στο σημερινό κόσμο των "ραντεβού" και των "σχέσεων" το N.S.A (no strings attached) είναι εξαιρετικά δημοφιλές... Ακριβώς όπως λέει και η φράση, όταν δεν υπάρχει η "αποκλειστικότητα", τότε δεν υπάρχουν και υποχρεώσεις αλλά ούτε και προσδοκίες...

Και όχι δεν είναι το ίδιο με το fuck buddies... μιας και οι τελευταίοι δεν είναι φίλοι, απλώς "πηδιούνται" περιστασιακά: οι friends with benefits θα πάνε την άλλη μέρα για καφέ∙ οι fuck buddies, όχι. (κατά το www.slang.gr)

Και τώρα εσύ που με διαβάζεις θα μου πεις "καλά μάνα μου, πρωινιάτικα σε έπιασε πρεμούρα να κάνεις λεξιλογική ανάλυση, αντί να δουλεύεις για να βγει το "μεροκάματο?"

Και πολύ ορθά αναρωτιέσαι... Ερχόμενη λοιπόν προς το γραφείο και ακούγοντας μουσική πέτυχα "ανάλογη" κουβέντα On air...Όπου υπήρχε ο εξής προβληματισμός...
Το κατά πόσο όλο αυτό το νέο κύμα "σχέσεων" είναι φαλοκρατική εφεύρεση ή τελικά είναι συνειδητή επιλογή και των δύο φύλων...
Κατά πόσο αυτό είναι δημιούργημα των "αντρών" και κατά πόσο οι γυναίκες μπορούν να βρίσκονται σε μία τέτοια κατάσταση χωρίς τελικά να εμπλακούν συναισθηματικά και άθελα τους να δημιουργήσουν προσδοκίες...
Αν είναι απόρροια της μοναξιάς ή αν είναι απλά αποτέλεσμα του "ξέρω τι θέλω και το αποκτώ"...

Και επειδή ως γνωστών μου αρέσουν τα στατιστικά δεδομένα και λατρεύω να διερευνώ απόψεις και αντιλήψεις...θα ήθελα την γνώμη σας...

Έχετε ποτέ υπάρξει σε "σχέση" ανάλογη? Αν ναι...το απολαύσατε?Έγινε περίπλοκο? Αν όχι, θα το τολμούσατε?


Αυτά λοιπόν με τους πρωινούς προβληματισμούς....(αυτά συμβαίνουν μάνα μου, όταν τα ''αλλα τα "πρωινά" γεννετήσια ένστικτά σου τα έχεις καλύψει) προβληματίζεσαι με On air συζητήσεις :-ppp


Kissia στα μούτρα (Kissia είπα, μην μπερδεύεστε...:p) και καλημέρες...!!!

11 comments:

Αμερικλάνος said...

Ας πούμε πως... ναι, αν και δεν ήταν έτσι ακριβώς! Μάλλον το αντίθετο, από σχέση εξελίχθηκε σε φιλία με αποδοχές και μετά έγινε ΤΟ ΣΩΣΕ. Οπότε δεν το προτείνω, ουχί.

golden said...

Λοιπόοοον για να δούμε , fuck buddies και μόνο , συνειδητοποιημένα πράγματα και δεν μπλέκεις και τις γραμμές :P
Το friends with benefits μόνο κι εφ' όσον δε γίνεται να υπάρχει σχέση , αλλά κι αυτό περίπλοκο γίνεται μετά .
Ουφ στατιστικά λοιπόν για να σου απαντήσω , ναί I'd do it ίσως και να I've done it αλλά πάντα πάντα πάντα με κάποιον που να μπορεί να το αντέξει και να ξέρει γιατί το κάνει .
Σπέεεεεεερες ^^

Anonymous said...

Όταν ελεγα τις προάλλες πως έχει αλλοιωθεί η λέξη φιλία, αυτες τις μαλακίες εννοούσα!

Γι αυτο δεν ονοματίζω καμία τέτοιου είδους σχέση, φιλία.

Η λέξη φιλία βαρβαρίζεται όταν διεισδύει σε αυτην το σεξ είτε πας μετά για καφέ με τον αλλο είτε όχι!

Όλες αυτες οι σχέσεις κρύβουν μοναξιά ανασφάλεια, ανευθυνότητα και φόβο.

Και ναι, ολοι μας εχουμε βρεθει σε τετοιες καταστάσεις, όποιος πει όχι θα ειναι ενας κακός ψεύτης. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως τις γουστάρω κιόλας.
Τις αποφεύγω σα τον διάολο το λιβάνι γιατί θελω να συναπτω αυθεντικες σχέσεις με τους άλλους, φιλικές, συναδελφικές, ερωτικές ή ό,τι άλλο!

Vangel Greko said...

Έτσι όπως πάει ούτε διάθεση για έρωτα/σεξ δε θα έχουμε!!

Δε ξέρω γιατί αλλά έχω μάθει στα όρια μεταξύ των ανθρώπινων σχέσεων και δεν έχω νιώσει καμιά από τις 2 κατηγορίες!!

Θέλω όμως να το ζήσω και αυτό...

Τα σέβη μου

Anonymous said...

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πόσο μάλλον λόγια καρδιάς και ουσίας που γίνονται σώβρακα απλωμένα σε κοινή θέα μέσα στο διαδίκτυο. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ! Γι' αυτό λοιπόν θα σχολιάσω μονολεκτικά: Mπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Υ.Γ.1 Τι χούι και αυτό να βγάζεις τα εσώψυχά σου σε κοινή θέα! Ανάγκη μοιράσματος άραγε; (Η "καραμέλα"). Ανάγκη κατανόησης από κάποια "αδελφή ψυχή"; (Το άλλοθι). Αγαμίες; (Το πιο πιθανό). :-D

Υ.Γ.2 Ρητορικό και με αρκετή δόση αστε'ι'σμού το ερώτημα στο πρώτο υστερόγραφο. Μην το "παίρνεις" προσωπικά. :-)

Υ.Γ.3 Έχω ξαναγράψει πως το ελληνικό ερωτηματικό είναι ";" και όχι "?". Αν βαριέσαι να αλλάζεις το πληκτρολόγιό σου, καλύτερα ζωγράφιζε παρά γράφε.

ai8erovamon said...

Και έλεγα που χάθηκες εσύ...Ζεις..οπότε όλα οκ...
Μάνα μου...το χούι του γράφειν μου το ξέρεις εδώ και κάμποσα χρόνια...πάει 9ετία στανταράκι...Οπότε τι μου τσαμπουνάς? :-)
Όπως επίσης το κόλλημα μου με το ερωτηματικό το αγγλικό...That's me darling...
Για να έχουμε καλό ρώτημα...πότε θα εμφανιστείς μάνα μου?
Waiting for your prompt reply :P

Μaya said...

χμ, οι περισσότερες γυναίκες θέλουν αισθημα και όταν προκύπτει το fuck buddies μετά θέλουν friends with benefits και μοιραία καταλήγει fuck ...benefits !!!

Περσέας said...

μου φαίνεται ετοιματζίδικη λύση.Για να φτάσεις μια σχέση στο ερωτικό θέλει κόπο και ρίσκο.Χωρίς αυτά δεν έχει νόημα.Καλύτερα τίποτα απτο κάτι σαν περίπου σχέση

Περσέας said...
This comment has been removed by the author.
moutro said...

Χμμ γεια. Ομολογώ ότι είναι δυνατό θέμα για την πρώτη μου επίσκεψη εδώ μέσα. Αλλά μπορώ να σου πω πως η εμπειρία μου λέει ότι αυτά είναι ανακαλύψεις των γυναικών για να προφυλάξουν αυτά που νομίζουν πως έχουν μείνει μέσα τους, ενώ ουσιαστικά αδειάζουν ολοένα και περισσότερο. Γενικά οι σχέσεις και οι φιλίες έχουνε γίνει κόλαση. Είναι χρέος όλων όσων νιώθουν ακόμα να το διασφαλίσουν(με). Κάνε κάτι κι εσύ, κι εγώ. Θα το εισπράξουμε σίγουρα μετά...

ai8erovamon said...

Επειδή κάποιοι γκρινιάζουν ότι δεν τους καλοσόρισα στο μπλογκάκι μου...
Να πω welcome στον Περσέα και στον Moutro...

Και όλοι ξέρουμε ότι ο Περσέας δεν είναι στριμένος...Άρα?Για ποιον χτυπάει η καμπάνα???ε????

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA