Friday, September 30, 2011

smile...


because It's free,legal,and non-fattening... :ppp


Παρασκευούλα ζάχαρη, Παρασκευούλα μέλι...Επιτέλους...Δύσκολη εβδομάδα φτάνει στο τέλος της...
Αν και τελικά δεν κοιμήθηκα καθόλου και ήρθα στο γραφείο με εξαιρετικά νυσταγμένη διάθεση , ομολογώ ότι είχα μια ενδιαφέρουσα νύχτα...με καλό παρεάκι, εκπομπούλα ιντερνετική (αγαπάμε ghs-radio ειδικά Πέμπτες βράδυ)...και πρωινή κουβέντα "έκπληξη" που διεκόπει βιαίως γιατί έπρεπε να έρθω στο γραφείο...

Η εθνική οδός πηγμένη...(κάθε μέρα υπάρχει ένας λόγος εξάλλου που την κάνει να μοιάζει με ένα τεράστιο parking αυτοκινήτων)...Στο ραδιόφωνό μου παίζει Muse - Undisclosed desires...
Και το μόνο που σκέφτομαι είναι να περάσουν γρήγορα οι επόμενες ώρες...και να έρθει το όμορφο Σαββατοκυριακάκι μας...


Καλημέρα να έχουμε...

4 comments:

golden said...

Καλά εγώ σε άφησα να κοιμηθείς κι εσύ συνέχισες να αλητεύεις ? Φτου σου κατάπτυστη :P
Είχα κι εγώ εκπλήξεις επίσης στο δρόμο του γυρισμού αλλά θα σας τις αναρτήσω (μην άγχεσθε όλα καλά) .
Τσον τεν χμνχ αρφ (καλό απόγευμα για όσους δεν ξέρουν κινέζικα) !

Anonymous said...

ΟΚ εμπεδώσαμε τα περί διαδικτυακής σου εκπομπής και πως ενίοτε περνάς και όμορφα με τα εκάστοτε παρεάκια σου. Εγώ είχα πάει στο καζίνο για Texas Hold 'em poker. Δυνατές συγκινήσεις και υπέροχη ατμόσφαιρα το Texas Hold 'em poker το οποίο επιτέλους ήρθε και στα ελληνικά καζίνο! Το πρωί με βρήκε κι εμένα με καλό παρεάκι... αν όχι με το καλύτερο, σίγουρα με ένα από τα καλύτερα της καριέρας μου. :PP
Παρασκευούλα λοιπόν σήμερα και μην ξεχνάμε πως μπροστά μας έχουμε κι ένα πλούσιο στοιχηματικό σαββατοκύριακο. Χρειάζεται αρκετή μελέτη και τύχη για να μπορέσεις να συγκρουστείς με το τέρας του κουβά! :D
"Πυρ, Γυνή και Θάλασσα" που έλεγαν οι αρχαίοι, "Πυρ, Γυνή, Θάλασσα και Κουβάς" που λένε οι μεταμοντέρνοι. :D (Αυξήθηκε κατά μία οπή το γνωμικό).

Anonymous said...

Ξέρω τι έκανες προχτες το βραδυ!
χαχαχα

Να περνας ομορφα και να εχεις ενα ομορφο ΣΚ

Καλημερα, Καλο μηνα

ai8erovamon said...

@Goldenakisssss...

Και ναι με άφησες εσύ μάνα μου...αλλά είχα αυπνίες τι να κάνουμε...
Είχα και καλή παρέα ωστόσο...
Αναμένω την δική σου συνέχεια...με ανάρτηση...

@glompaki

Σε έχω χάσει τελείως...πάρε τηλ....ανόητοοο!!!


@coula και που να δεις τι θα κάνω σήμερα το βράδυ κουλάκι χαχαχαχα!!!
φιλακια!!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA