Tuesday, November 1, 2011

Καλό μας μήνα...

Και εκεί που ταξιδεύεις…ανέμελα…ήρεμα…χαμένη στις σκέψεις σου…πάλι ο ήχος εκείνος…. Σε ανακατώνει… Είσαι μεσοπέλαγα, έχεις ελάχιστο σήμα… (cosmote και μπούρδες σήμα καμπάνα…) και κοιτάς την οθόνη του κινητού σου… Βγαίνεις στο κατάστρωμα, ακούς ένα «πήρα να σου πω καλό μήνα» και χαμογελάς ασυναίσθητα…


Ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις… και ξέρω και εγώ…Και όσο και αν με εκνευρίζει γιατί δεν έχω κανένα έλεγχο κάτι τέτοιες στιγμές, τόσο το απολαμβάνω…


Και εκεί που λέω «φεύγω» από όλους και όλα, αυτό το «έλα» σου με αποσυντονίζει… το νοιώθω συνεχώς και πιο κοντά μου, και δεν ξέρω σε ποια κατεύθυνση να κοιτάξω, που να σε ψάξω… και τότε στρέφω τα μάτια μου μέσα μου και όσο σκοτεινά και αν είναι σε βρίσκω πάντα εκεί

Χωρίς φώτα, μόνο με όσα νιώθω…με όλες τις αισθήσεις μου…


Γιατί έτσι φτιάχτηκα… για να «βλέπω» και τα ίσως μου να γίνονται ναι…και τα όχι μου να σε φέρνουν ακόμα πιο κοντά…

Treasure the moment… αυτό κάνω…μόνο αυτό…για τώρα…και όσο πάει…γιατί τελικά δεν έχει καμία σημασία το μετά…αν το παρόν μας δεν έχει κάτι από εσένα και εμένα μπλεγμένο με πολύ νιώσιμο… όχι απαραίτητα ερωτικό…αλλά νιώσιμο… που ηλεκτρίζει την ψυχή μας…δεν έχει νόημα... Την δική μου έστω…το έχω ανάγκη αυτό…Με «τρέφει»… με κάνει να νιώθω ζωντανή…

Και αυτός ο αέρας…μαγικός… Στα μούτρα μου πλανιέται και με νανουρίζει…με μία υπόσχεση…

Ότι πάντα θα ηρεμεί την ψυχή μου , όταν το έχει ανάγκη…

Καθάρια συναισθήματα, έντονα…θα με αποκοιμήσουν μέχρι να ξημερώσει και να έχω φτάσει στο λιμάνι…

Καλό μας μήνα...



6 comments:

golden said...

Καλό μήνα μικρή .
Να βάλεις και το φταίει ο έρωτας σε καμμιά προσεχή ανάρτηση ε ?
Να υποθέσω κοιμάσαι πάλι και προσπαθείς να ξεμεθύσεις .
Φιλί και καλησπέρες !

ai8erovamon said...

χαχαχαχαχα Καλό μήνα Γκολντενάκι...awake είμαι μάνα μου...
"Ερωτας"? Μην γίνεσαι πεζός... Εγκεφαλικές "καψούρες" θα το ονόμαζα...
Αλλά αυτά από κοντά...ντάρλινγκ...
έχουμε και ένα live να πάμε... :PPP

elena porcupine said...

Ε, είμαι κι εγώ εδώ...χαχαχαχαχα!!!Πετάχτηκε ο σκαντζόχοιρος!!!

Λοιπόν, η περίπτωσή σου είναι ανίατη!Απλά τα πρόσωπα αλλάζουν που δυστυχώς συνεχίζουν να είναι τα "λάθος"... :-)))

Συνιστώ, παρέα και με άλλα ζώα (βλ.νυκτόβια σκαντζοχοίρια) και στην επόμενη άδεια, εξόρμηση σε βόρεια μέρη (αρκετά μας χάρηκε ο νότος!!!).Χτυπάμε και Λονδίνο, δεν έχω πρόβλημα...

Καλό μήνα να έχουμε και κρατήστε μια θέση και για μένα...Οι σκαντζόχοιροι δεν κατουράνε ποτέ σε πηγάδια...Δεν φτάνουμε!!!χαχαχαχαχα!!!

Unknown said...

Καλό μήνα, κορίτσι! :*

elena porcupine said...

Δεν μπορεί να πάει καλύτερα ο μήνας κοπελάρα μου!!!!

:-))))))))))))))))

Vangel Greko said...

Ότι αξίζει είναι οι στιγμές...

που σε κατακλύζουν με συναισθήματα...

που κλείνεις τα μάτια και βλέπεις εικόνες...

που το χαμόγελο βγαίνει αβίαστα...

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA