Monday, October 31, 2011

Μόνο αγάπη (ρε)...

"να αγαπάς, σαν να μην έχεις πληγωθεί ποτέ..."


Έχεις τολμήσει να το κάνεις ποτέ? Ναι σε εσένα λέω...σε κάθε εσένα...εμένα...
Έτσι χωρίς να σκέφτεσαι το μετά...

Μόνο αγάπη...(ρε)...κι ας είναι όλα σεξ (που λέει και ένας "γνωστός" μου)...


Γέμισα με εικόνες από την όμορφη Κρήτη, που πάντα ανακατώνει την ψυχή μου με τον πιο έντονο και ισοπεδωτικό τρόπο...Εικόνες, μυρωδιές, γέλια, ανθρώπους, στιγμές μελαγχολίας...Και πάλι από την αρχή... Και είμαι "έτοιμη" να γυρίσω πίσω στο χάος της Αθήνας...με τα καλά της και τα κακά της... Είμαι? Έτοιμη εννοώ? Ποιος ξέρει...? Η φυγή είναι πανέμορφη όταν ακόμα και άν έχει αρχή και τέλος... Και ακόμα μία φορά χαμογελάω...εισπνεόντας με όλη μου την δύναμη αυτή την "ενέργεια" που υπάρχει εδώ κάτω...σε τούτο το νησί...

Καλή σου "επιστροφή" Mrs Dream Boulevard ...



5 comments:

nefelokokkugia said...

Nαι, έχω τολμήσει και σε βεβαιώ πονάει πολύ.
Αλλά...χαλάλι
Καλή επιστροφή κοριτσάκι μου

ai8erovamon said...

Είσαι θεά μανούλα...όσοι έχουμε τολμήσει...ξέρουμε...αλλά νομίζω ότι θα το έκανα ξανά και ξανά...έτσι είμαι..."Εγώ"... Βλέπεις ακόμα πιστεύω στους ανθρώπους και είναι πολύ πολύ πιο δύσκολο να πιστεύεις σε αυτούς από ότι σε έναν οποιονδήποτε "θεό"...

Unknown said...

Αυτό το τραγούδι μ' αναστατώνει...

Evil Chef said...
This comment has been removed by the author.
Evil Chef said...

Οσοι το τολμανε δεν το βαζουν σε κορνιζες ,ουτε το φωναζουν ...
Απλα το κανουν ,γνωριζοντας την καταληξη...μοιαζει με μαζωχισμο αλλα ειναι κατι σαν εθισμος να πιστευεις στον αλλο και να περιμενεις πως καποτε θα ανταμειφθεις...
Καποτε σε μια φιλη ελεγα οτι δε θελω να με ευχαριστει για οτιδηποτε λαμβανει απο μενα αλλα να με σκεφτεται ..την μερα που μου ειπε ευχαριστω καταλαβα οτι δε με αγαπουσε πια και δε με σκεφτοταν οπως πριν ...λιγο καιρο μετα επαψε και να μου μιλαει...
Καλη επιστροφη !!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA