Monday, October 17, 2011

awards rock ...

Μετά από μια τρελά δύσκολη εβδομάδα (η προηγούμενη, και αυτή δεν πάει πίσω), επανήλθα στο μπλογκάκι μου...Με ιδιαίτερα ευχαριστώ στον vangel και την xrysafh που μου χάρισαν βραβειάκι...για το ψυχοθεραπευτικό μπλογκάκι μου... Είναι όμορφο να ξέρεις ότι σε διαβάζουν ένα ζευγάρι μάτια και μέσα από όσα γράφεις μπορεί να τους δημιουργείς σκέψεις, συναισθήματα, εικόνες... Ευχαριστώ παιδιά...πολύ...

Και εδώ οφείλω να προσθέσω ότι είμαι απαράδεκτη γιατί η πρώτη που μου έδωσε βραβειάκι είναι η Coula!!!Coulaki συγχώρα με μάνα μου, ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου φθουρίσει!!!

Ούπςςςς και άλλον ξέχασα που με βράβευσε λέει... Goldenakis με συγχωρείς babe...

Οι "κανόνες" λέει για όλο αυτό είναι οι παρακάτωι:
  1. Να ευχαριστήσω τον/την blogger που με βράβευσε και να του/της κάνω link back.
  2. Να γράψω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου.
  3. Να απονείμω κι εγώ το βραβείο αυτό σε άλλους 15 bloggers.


7 γεγονότα για την Mrs Dream Boulevard :

Δεν θα τα αριθμήσω έτσι απλά γιατί δεν τα πάω καλα με τα νούμερα και τα "νούμερα" :P

Θα πω λοιπόν απλά... ότι

Εγώ και ο λόγος (ο προφορικός) έχουμε άρρωστα στενή σχέση, θα μπορούσες να με πεις πολυλογού...

Λατρεύω την θάλασσα, είτε είναι γαλήνα και φωτεινή, είτε είναι σκοτεινή και φουρτουνιασμένη...

Η μυρωδιά του φρεσκοφτιαγμένου καφέ στο σπίτι μου δημιουργεί αγαπησιάρικη διάθεση...

I am bored of great expectations, θέλω να μοιραστώ μαζί σου/σας το τώρα μου, σου, μας, σας...

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ την ζωή χωρίς μουσική και σκυλιά...

Όσο κλισέ κι αν είναι πιστεύω και δεν ερευνώ πια... ότι "τίποτα δεν είναι τυχαίο"...

Ακόμα πιστεύω στους ανθρώπους, όσες φορές κι αν έχω φάει τα μούτρα μου...


Με την σειρά μου, λοιπόν θα παραδώσω το "πολυπόθητο award" στους παρακάτω αγαπημένους μπλογκούχους με αιτία και πολλές πολλές αφορμές...

στο Μαρούλι, γιατί είναι η απόλυτη προσωποποίηση της "τρυφερότητας" χωρίς αναζήτηση ανταλλάγματος...

στον Αμερικλάνο, γιατί μέσα σε όλο το χιουμορίζειν στο οποίο αρέσκεται να επιδίδεται κρύβει ουσία με μουσική υπόκρουση Mazoo and the zoo... και πολύ το γουστάρω που παραμένει παιδί...

στον Goldenakis, γιατί ο συνδυασμός πρόσκοπος-μεταλλάς-μουσικός παραγωγός-μπλόγκερ είναι μάνα μου too fucking hot!!! :पपप

στην Coula, γιατί είναι κάτι μεταξύ της θυληκής version του Κατακουζινού (βυζαντινολόγα και Political correct) και της Μπουμπουλίνας με πολλές πολλές δόσεις χιούμορ...

στην Koueen, γιατί το τιμά το Nickname μάνα μου...

στην Nefelokokkugia ακα μανούλαααα, γιατί mama είναι μόνο μία!!!

στον Evil chef γιατί πέρα από την ιδιότητα του μουσικού μας μαγειράκου, γιατί μόνο Evil δεν είναι...(Evil = live)

στον Περσέα γιατί μου αρέσει πολύ το όνομα του... με ταξιδεύει κάπου μακρυά από εδώ...

στον Leonida γιατί είναι η αρσενική version του μαρουλιού... Σαν να είναι βγαλμένος από παραμύθι...

στον Moutro γιατί είναι κακομαθημένος, μοναχοπαίδι, γκρίνιας, θρασύς, αθεράπευτα ξεροκέφαλος, ανισόρροπα ευφυής και εξαντλητικά διχασμένος :-) Μα πάνω από όλα γιατί είναι μούτρο και το κέφι του θα κάνει...

στον Aggelo Spyrou, γιατί είναι daddy cool, μας κρατάει παρέα με τις μουσικές του, και είναι τυχερός που τον πρόλαβε ήδη άλλη...γιατί αλλιώς θα φώναζα τις grupies με τα μπλουζάκια "θέλω και εγώ τον Άγγελο" κάτω από το σπίτι του και θα του επιβεβαίωνα όπως και ο ίδιος λέει ότι "ola einai sex"...

στην Venus γιατί είναι μία επίγεια αφροδίτη...

θα μείνω στο 13 ... έτσι από αντίδραση ... και εναντίωση στο χρουσούζικο νούμερο!!!
Σας είπα ότι είμαι αντιδραστική εεε? Όχι το παρέλειψα?

Αν και τώρα που το σκέφτομαι 15 είναι μαζί με

τον Vangel που ευχαρίστησα, αλλά οφείλω να πω ότι είναι ο πιο sexy, έξυπνος, όμορφος, αγνός, καλός, γλυκούλης admin ever ... (τo φακελάκι μπέμπε μετά)

και την Xrysafh που θυμίζει ότι σε κάθε κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις και ό,τι λάμπει τελικά μπορεί να είναι χρυσός...

11 comments:

Aggelos Spyrou said...

Τι πρέπει να κάνω είπαμε;

Ε όχι!

Θενξ ενιγουει!

;-)

ai8erovamon said...

:-ppp

Unknown said...

MyLady, Her Majesty expresses Her greatest gratitude! :)

Vangel Greko said...

Μα τι εξαιρετική ανάρτηση είναι αυτή;

Πραγματικά σου δίνω τα μπράβο μου από καρδιάς!!

Σου αξίζουν πολλά βραβεία, όπως της εκτίμησης, του σεβασμού, του χιούμορ, της αξιοπρέπειας...

Πολλές φορές είσαι και "μαγκάκι" και λες όσα οι άλλοι φοβούνται να γράψουν ή να πουν!!

Στη ζωή σου να έχεις πάντα ξεχωριστούς ανθρώπους που μπορούν να σου αποδείξουν με πράξεις ότι αξίζουν το χώρο και το χρόνο σου!!

τα σέβη μου!!

ai8erovamon said...

@ Koueen, μεγαλειοτάτη είσαι θεά...τα είπαμε αυτά να μην τα ξαναλέω!!!

Unknown said...

Θα με ματιάσετε, MyLady!

ai8erovamon said...

@vangel σε γουστάρω μικράκι μου γιατί έχεις χιούμορ...και γιατί μέσα σε όλα τα καφριλικάκια που λέμε...θα πεις δυο κουβέντες και θα είναι σωστές...και μετρημένες...
ευχαριστώ για την ειλικρίνεια σου...και τα όμορφα λόγια...σμακ!

Marouli said...

Σ'ευχαριστω πολυυυυυυυ γλυκεια μου! Και ειλικρινα συγκινουμαι γτ ξέρω οτι καθε λεξη που ειπε ςτην εννοεις!

Μαρουλοφιλακια! <3

Venus on fire said...

Συγχαρητήρια για το βραβείο !
Συμφωνώ μαζί σου σε πολλά ,γι αυτό μάλλον και μπορούμενα μιλάμε αρκετή ώρα :):)
Σε ευχαριστώ για την απονομή ,με μια διαφορά.
Τώρα τελευταία δεν αισθάνομαι και πολύ επίγεια ως Αφροδίτη.
Μάλλον υπόγεια ....και πολύ μάλιστα.
Φιλιά πολλά και ακόμα περισσότερα βραβεία.

Xrusafh said...

Δε θα μπορούσα να παραλείψω βραβειάκι γιατί είναι πάντα υπέροχα τα όσα λες....
Θέλω να σου δώσω χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συμφωνώ με όλα όσα έγραψες....
Και μιας που λέγονται πράγματα ήταν το δικό σου blog αυτό που διάβασα πρώτη φορά στη ζωή μου...που έπεσα σε ένα κείμενο τότε που ήταν ακριβώς ένα κομμάτι και της δικής μου ζωή με πολύ μικρές αλλαγές και ήταν το blog σου που με έκανε να σκεφτώ πως και εγώ μπορώ να γράψω αυτά που νιώθω και σκέφτομαι.... ήσουν εσύ....και σε ευχαριστώ και γι αυτό...!Σε φιλώ!

Αδεσποτος said...

Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA