Tuesday, October 25, 2011

This bloody something...




Απόψε το βράδυ είπα "ναι" σε ένα μου "όχι"...
Σε εκείνο το όχι που θα ήταν το λιγότερο βλαβερό για την Miss Dream Boulevard ...
Όχι σε εκείνο το "όχι" που ήθελα όμως...

Η ώρα είναι 07:16 και δεν έχει ακόμα ξημερώσει για τα καλά... Η χτεσινή μέρα ήταν γεμάτη με ανθρώπους...Σαν να μην ήθελα να μαι μόνη, την μπούχτησα με κόσμο, με συζητήσεις, με λόγια και εικόνες...Και κάπου εκεί και ενώ τελικά συνηδειτοποίησα ότι αυτό που μου έλειπε ήταν χρόνος με τον εαυτό μου, φόρτωσα το στικάκι μουσική, και πήρα την "κάμπια" μου προς την γνωστή αυτοκινητάδα... Ένα δύωρο περιπλανήθηκα στο κέντρο της Αθήνας και μετά στην αγαπημένη μου Πειραϊκή...Εγώ και εκείνη, οι δυό μας σιωπηλά, βουβά μην σου πω, χωρίς να μιλάμε μεταξύ μας...

Εγώ αντίκρυ σε εμένα...

Την σιωπή αυτή την έσπασε ο ήχος του κινητού μου...Πρώτη σκέψη "δεν το σηκώνω", Δεύτερη σκέψη? (δεν υπήρξε το είχα σηκώσει ήδη) ...

- Θα έρθεις?
Μ- Που?
- Σπίτι...
Μ- Αλκοόλ έχεις?
-Θα πάρουμε από δίπλα...
Μ-Έρχομαι...


Η διαδρομή μέχρι τον "προορισμό" κράτησε περίπου 20 λεπτά...Και η Miss Dream Boulevard με έβριζε "μαλακία κάνεις το ξέρεις"...Το στικάκι να παίζει Amy Winehouse - You know i am no good και εγώ να προσπαθώ να της εξηγήσω το ότι τραγουδάω με τόσο πάθος είναι από την ανάγκη μου να "ευθυμήσω" ...

Έφτασα... Το όχι έγινε ναι... Απλά γιατί το θέλησα... Ή μήπως γιατί ήταν το πιο ανώδυνο "ναι" που θα μπορούσα να πω στον εαυτό μου το χτεσινό βράδυ? Έχει σημασία...? Έχει και μεγάλη μάλιστα...Αλλά δεν θα το αναλύσω τώρα...κλείνουν τα μάτια μου...

Με ένα λάθος ναι...διορθώνεται όλο αυτό που νιώθω? Σε καμία περίπτωση...
Και όσο κι αν όλα έχουν την χάρη τους...
εγώ ακόμα ψάχνω να βρω This bloody something...


Cause I've got pieces in my soul
And a lover in my heart I can't deny
This bloody something
That freaks me out until the night makes me say "I love you"


Καλημέρα σας, καληνύχτα μου...


6 comments:

golden said...

Το όχι είναι όχι εκτός κι αν ήταν λάθος εκτίμηση , δώσε όλο το gossip να απαντήσουμε σωστά . Άντε όταν ξυπνήσεις επειδή είμαι και καλός άνθρωπος :P
Φιλιά !

moutro said...

Για ένα σεξ ξεσκάσματος έκαψες τόση βεζίνη μπρος πίσω, έχασες τόσες ώρες από τη ζωή σου και πήγες και στην Πειραϊκή και δεν με απήγαγες για ούζα??? ααααααα πρέπει να μιλήσουμε επειγόντως.
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa :PpPpppPp

p.S our heart belongs to Monika who thought of this bloody something

ai8erovamon said...

@ goldenakis Τα όχι μάνα μου είναι όχι δεν διαφωνούμε καθόλου, άσε που εγώ είμαι από άλλο ανέκδοτο και τα βαφτίζω "ναι" καμιά φορά γιατί έτσι με βολεύει :-ppp
Όσο για όλο το gossip :PPP από κοντά παρέα με την ρακί από την Κρήτη (που σου χρωστάω)!!!



@moutro :-))) Και εσύ μάνα μου τι ξεκουκουλώνεις το όμορφα κουκουλωμένο κειμενάκι μου? Πφφφ, κράτα κάτι και για εσένα :PPP
Άσε που αυτό δεν ήταν σεξ ξεσκάσματος
τώρα που το σκέφτομαι :PPP
Ήταν ψυχοθεραπευτικό....Είχε και κουβέντα μετά...Θύμησε μου λοιπόν να πω ευχαριστώ η γαϊδούρα!!!

Για τα ούζα, αχμμμ θα σε έχω υπόψην την επόμενη φορά...:PPP

Και για την Μόνικα strangeraki ...ξέρεις την γνώμη μου!!!

Unknown said...

Η κάμπια ποια είναι;

moutro said...

@koueen
η γιαγιά της πεταλούδας
:P

ai8erovamon said...

Κουινάκι μου γλυκό η κάμπια είναι το σμαρτάκι μου...
Μούτρεεεεε έλεοςςςς :P

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA