Saturday, October 22, 2011

βόλτα στο κέντρο...

Πρωινό Σαββάτου με έναν υπέροχο ήλιο, και με λαιμό να πονάει και μάτια να τσούζουν...Τίποτα όμως δεν με κράτησε μακρυά από το όμορφο κέντρο (γιατί ναι μέσα στην ασχήμια των σκουπιδιών και τα "αποκαίδια" των προηγούμενων ημερών το κέντρο είναι όμορφο...)

Καλή παρέα, ζεστό ρόφημα και η ακρόπολη πιο όμορφη από ποτέ...Περπατητάδα, "χαζεμα", καθαρός αέρας... Συνθήματα γραμμένα παντού στους τοίχους...άλλα κοινωνικά, άλλα πολιτικά και οπαδικά...και μερικά άλλα, αγαπησιάρικα...

Το βλέμμα μου σταμάτησε σε έναν τοίχο και για μια στιγμή ήμουν εγώ το "μαράκι" που έγραφε το στιχάκι...



Απλό, αληθινό και απόλυτο...όσο απόλυτο χρειάζεται... Μου άρεσε, χαμογέλασα και συνέχισα την βόλτα μου...
Ο "Βρεττός" στην Πλάκα, είναι υπέροχο μέρος για τέτοιες μέρες στο κέντρο...υπέροχο και αγαπημένο... Με τα πιο απίστευτα homemade λικέρ (ό,τι μπορείς να φανταστείς)...
Έμαθα ότι άνοιξε και ουζερί...και αναμένω καλό παρεάκι για ουζοκατάσταση σύντομα...


Τι και αν τώρα που γράφω είμαι τέζα στο κρεβάτι με τον λαιμό να πονάει μέχρι αηδίας? Είναι κάποιες στιγμές που αξίζουν όσο τίποτε...Απλές στιγμές με καλή παρέα...

Καλό μας βράδυ...

10 comments:

Anonymous said...

Εν τω μεταξύ η λέξη "ΜΑΡΑΚΙ" είναι γραμμένη με άλλον μαρκαδόρο, άλλο γραφικό χαρακτήρα, και ίσως άλλη χρονική στιγμή. Α'ι'νταααααααααααααααα

elena porcupine said...

Αυτό το μαγαζί με τα λικεράκια, φαντάζομαι θα γίνει το στέκι μας, έστω και για μια μέρα, ε?

:-)

Θέλω να τα δοκιμάσω όοοοολαααααα!!!

ai8erovamon said...

Ναι ανώνυμε το πρόσεξα και εγώ αυτό που λές...αλλά μου ήταν αδιάφορο...Μα γιατί πρέπει σε κάτι όμορφο να ρίχνουμε μέσα τόση λογική εξήγηση? Και αν από όλα όσα έγραψα έμεινες σε αυτό...Κάτι δεν σημαίνει?

Εξάλλου πολλοί θα ένιωσαν όπως εγώ αντικρύζοντας το γραμμένο στον τοίχο...Κάποιος/κάποια από αυτούς πήρε ένα μαρκαδόρο και συμπλήρωσε αυτό που ένιωθε...
Που το κακό...

Και όπως διάβασα σήμερα και σε ένα μπλόγκ ενός ανθρώπου που μου αρέσει να διαβάζω τα "γράφειν" του, είναι αθώος όποιος ακόμα ονειρεύεται... (http://aggelosspyrou.blogspot.com)


Άσε με λοιπόν να ονειρεύομαι, και αν εσένα δεν σου είναι αρκετό το όνειρο, ζήσε την πραγματικότητα σου καλύτερα...

ai8erovamon said...

@ Porcupine... Λατρεμένο μέρος ο Βρεττός...σκατζοχοιράκι!!!Ελάτε με το καλό μα μαζευτούμε και με χαρά θα πάμε...για δοκιμές λικερ-γεύσεων :-))) Και όσο αντέξουμε...Εξάλλου η Πλάκα είναι ονειρικό μέρος, για καλή παρέα και βραδιές ατελείωτης κουβέντας και αλκοόλ...

Unknown said...

Άσε, αυτό είναι το σουκού της αρρώστιας. Πυρετός φουλ, μια να κρυώνω με τρεις κουβέρτες μια να ζεσταίνομαι και να ιδρώνω, χάλιααα.
Βρεττό τόσα χρόνια στην Αθήνα δεν έχω αξιωθεί να πάω... Καλημέρα, μικρή μου, ελπίζω να είσαι καλύτερα :)

ai8erovamon said...

@Koueen...

Περαστικά koueenaki και σε εσένα...πονάει λαιμός ακόμα πολύ...αλλά το παλεύω...Δεν γκρινιάζω γιατί από δευτέρα έχω άδεια 2 εβδομάδων... (αξιώθηκαν να μου την δώσουν) :-)))...
Δεν έχεις πάει Βρεττό εεε? Αχμμμ να ποια άλλη θα προστεθεί στο παρεάκι ουζοκατάστασης νομίζω!!!Αναμένω...νασυνέλθουμε και ....

Unknown said...

2 βδομάδες;;; Θέλω κι εγώωωω!

ai8erovamon said...

3 κανονικά Koueenaki μου χρωστούσαν...Αλλά κράτησα την μία.... :-)))

Καλή μας μέρα...!!!

Unknown said...

Καλά έκανες, έρχονται Χριστούγεννα :)

golden said...

Η Αθήνα ειδικά στο κέντρο είναι κακάσχημη και με τα χημικά παντού ακόμα χειρότερη , βάλε και το σκατο/σκουπίδι παντού και γίναμε .
Η φωτό πάντως άξια !

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA