Sunday, October 23, 2011

πόσο σκοτάδι αντέχ...ω (εις)


Ακριβώς γι αυτό δεν φοβάμαι... ούτε το "σκοτάδι"...ούτε την "μαυρίλα"... Η ζωή είναι τόσο μικρή για να με φοβίζει το μαύρο "σου", "μου" ,"μας" ... Ναι δεν μπορώ την μιζέρια...τους γαμοσυμβιβασμούς (αν και έχω κανει αρκετούς)...

Θέλω να μαι αυτή που ενώ το σύμπαν συνουσιάζεται και όλα μου πάνε στραβά...να ακούω το τραγουδάκι αυτό και να το τραγουδάω όσο δυνατα αντέχει η φωνή μου... Έτσι όπως έκανα πάντα...

Ακούς "αναγνώστη" ? Δεν με φοβίζει η μαυρίλα σου... Δώσε όσο έχεις...και υπό τους ήχους της μουσικής μου παρέα με αλκοόλ και χορό, θα σε ζαλίσω τόσοοοοο που το "μαύρο" θα μοιάζει με το πιο εκθαμβωτικό φώς που έχεις δει ποτέ...

I dare you to dare ... cause life is fucking short... and it shouldn't be boring...

Καληνύχτα μας...







13 comments:

Ariadne said...

Καμια φορά μέσα στη μαυρίλα ανακαλύπτουμε τις πιο φωτεινές μας πλευρές

elena porcupine said...

Γι΄αυτό σε γουστάρωωωωωωω ρεεεεεε!!!!!

Έλα να πιούμε το λικεράκι μας κοπέλα μου και να πιούμε στην υγειά τους!!!!

:-)

golden said...

Welcome to the dark side .... We haz cookiez ....

Vangel Greko said...

Δεν υπάρχει μόνο το μαύρο αλλά και το άσπρο...

Υπάρχει πάντα και άλλη μια όψη..

αλήθεια το αλκοόλ κάνει πάντα καλό;

τα σέβη μου!!

ai8erovamon said...

@ Ariadnaki καταρχήν περαστικά και ελπίζω σύντομα όλη η περιπέτεια σου να είναι παρελθόν... Φαίνεσαι δυνατό πλάσμα και με πείσμα και πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις!!!Εννοείται πως μέσα στην μαυρίλα μας έχουμς φως...Αρκεί να το σκαλίσουμε να βγαίνει που και που στην επιφάνεια...!!!


@Σκατζοχοίρι!!! Καλή μου είπαμε Βρεττός rules...Έλα εσύ και χρόνο θα έχουμε να πιούμε...!

@Golden, i am already there babe, έχω ήδη φάει από το μππισκότο σου χαχαχαχα!!!

@Vangel μου, που τα λες όλα με πολύ πολύ γλυκό τρόπο, ενώ θα θελες να πεις, αμάν πια αυτό το αλκοόλ μπεκροκανάτες όλοι σας χαχαχαχαχα!
Ποτέ δεν εννοήσα ότι υπάρχει μόνο μαύρο ντάρλινγκ...Απλά είπα ότι δεν το φοβάμαι...Γιατί πολύ απλά έχω τρόπο με το "φως" μου να το κάνω να μοιάζει που και που έστω με φωταγωγημένη οδό!!!

ai8erovamon said...

Χμμμμ και τώρα που παρατηρώ τις ώρες των αναρτήσεων σας κάτι μου λέει ότι με έπιασε ο ύνος και έχασα πάλι ομορφιές στον Ghs... Πφφφφφ πάρτε ένα τήλ μάνα μου να ξυπνήσωωωωω, αφού είπαμε από σήμερα άδεια!!!

Nadje said...

H alitheia einai oti sumfwnw (sxedon) me ola auta pou grafeis...H 'skoteini pleura' den einai panta i lathos,oute omws kai i swsti...To kuriotero einai na mporoume na kratame isoropies kai an theloume na profulaxtoume na kseroume se poia ap tis 2 mporoume na katafugoume xwris na blapsoume ton eauto mas...Proswpika tha sumfwnisw mazi sou..I like my dark side more than the other one...;)

Anonymous said...

Παλαιότερα θα σχολίαζα: "ΟΥΑΟΥ!!!", τώρα θα σχολιάσω: "πφφφ...". Γιατί είναι πιο χρήσιμο ένα ουσιαστικό "πφφφ..." από ένα αδιάφορο "ΟΥΑΟΥ!!!" Δεν υπονοώ πως αυτά που λες είναι αδιάφορα. Απλά πιστεύω πως οι συγκεκριμένες απόψεις "ευδοκιμούν" καλύτερα σε ένα "σκιερό" περιβάλλον σκέψης και περισυλλογής, παρά στο ξέφωτο μιας εξομολογητικού ύφους δημόσιας αφήγησης. :-)

elena porcupine said...

Μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν έχω το κινητό σου!!!

:-)))

Μας ενώνει ο golden?E, ποτέ!!! χαχαχαχα!!!

Στο μσν να θυμηθούμε να τα ανταλλάξουμε!

Σε φιλώ!

ai8erovamon said...

@ Nadje, Darling thanks για τον χρόνο σου...έχω αγαπήσει το σκοτάδι μου...ίσως γι αυτό δεν με φοβίζει το σκοτάδι των άλλων...
Σε νιώθω...


@ Ανώνυμος, σε νιώθω και εσένα...μεν...έχω μια ερώτηση δε....Εάν βρίσκεις το γράφειν μου εξομολογητικό με ύφος δημόσιας αφήγησης και αυτό είναι κάτι που δεν σε βρίσκει σύμφωνω γιατί με διαβάζεις?
όχι ντάρλινγκ ότι απαγορεύεται, αλλά σε είχα για απόλυτο υποστηρικτή των απόψεων σου...και εδώ κάπου χάνεσαι... :-)))
Keep on, αν αυτό σε ικανοποιεί, ελευθερία λόγου έχουμε, γι αυτό κα έω ανοικτά τα σχόλια...


@Σκατζοχοίρι, Αχμμμ και εσύ περιμένεις από τον Γκόλντεν να αγιάσεις?χαχαχα Μάνα μου, στην βράση κολάει το σίδερο...ΜΟΥ ΣΟΥ ΝΟΥ....λέμε!!

Anonymous said...

Δεν το είπα ακριβώς έτσι (τα μπέρδεψες λίγο). Μάλλον "παρασκοτείνιασες". Ξαναδιάβασε τι είπα και μετά θέσε ερωτήματα. Αν και πάλι δεν καταλάβεις, τότε σημαίνει πως ναι, μάταιος κόπος. :-)

moutro said...

να πω ή να μην πω? Να τα πιάσω ένα ένα ή να τα αφήσω όπως τα έχεις σκόρπια στη φλοκάτη των αισθήσεών σου? Αγκαλιασμένα από μαλλί και ζέστη, βυθισμένα στο πιστεύω σου πως όταν ήταν να συμπεράνεις το έκανες? life is fucking short. ναι. Η μαυρίλα όμως είναι παντοτινή. Αν δεν πιστεύεις εμένα ρώτα το σύμπαν που ζει με αυτή τόσα χρόνια πριν και μετά από μας.Φιλιά

ai8erovamon said...

Μούτρε μούτρε...είσαι εδώ? Αγαπημένο μου strangeraki, ποιος διαφώνησε ότι η μαυρίλα είναι παντοτινή? Εγώ πάντως όχι... Απλά όπως σου έχω ξαναπεί ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ!!!

Μην σου πω με γοητεύει...εξάλλου το σύμπαν και εγώ είμαστε από τον ίδιο γαλαξιακό χώρο...τα βρίσκουμε...τα έχουμε πει...και ξέρει την "ανωμαλία" μου...

Ότι είναι μαύρο είναι και διάφανο...αρκεί να το φωτίσεις όσοοοοοοοο αντέχεις....
Και αυτή την διαφάνεια λατρεύω να την αντικρύζω...

όταν και άν....

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA