Monday, December 7, 2009

γράμμα στον Άγιο Βασίλη...


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Ελπίζω τα Χριστούγεννα σου φέτος να είναι όμορφα , χιονισμένα και γλυκά σαν μελομακάρονα...

Μπορεί να μην έχω καμινάδα στο σπίτι μου όπως θα ξέρεις ήδη, αλλά εξακολουθώ να θέλω να με επισκεπτείς...


Την χρονιά που μας πέρασε, προσπάθησα να είμαι ο εαυτός μου, όπως ακριβώς μου είχες πει στο περσινό σου σημείωμα.
Ζήτησα συγνώμη όσες φορές κατάλαβα ότι έκανα λάθος, συγχώρεσα ανθρώπους που με πλήγωσαν, μοιράστηκα όμορφες και άσχημες στιγμές με τους δικούς μου ανθρώπους, γέλασα, έκλαψα, θύμωσα και προσπάθησα να μην συμβιβαστώ με όσα με κάνουν δυστυχή.
Άλλες φορές έπραξα σωστά, άλλες έκανα λάθη... Προσπάθησα να έχω υπομονή και επιμονή και να νικήσω την αναβλητικότητα μου (ακόμα το παλεύω αυτό...).

Φέτος, δεν θέλω να μου φέρεις κάτι... Το μόνο που επιθυμώ άλλωστε δεν μπορείς να μου το φέρεις, πρέπει να έρθει από μόνο του...
...Θέλω όμως να έρθεις...

Θα έχω φρεσκοψημένα μπισκότα κανέλας που σου αρέσουν και πολλά πολλά καρότα για τους φίλους τάρανδους...

Αν κοιμάμαι μην με ξυπνήσεις...απλά άσε μου κάτι για να σε θυμάμαι...για να ξέρω ότι ήρθες...


...love u...

odos_oneirwn

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA