Friday, January 1, 2010

Χρονιά καλή να έχουμε...

Το πρώτο πρωϊνό του 2010 δέκα με βρήκε κάπως έτσι...


Κουκουλωμένη στο κρεβατάκι μου, κάπου στο βάθος να ακούω mother-father να συνομιλούν... Έμειναν σε εμάς χτες και κλασικά είχαν ξυπνήσει περίπου την ώρα που εγώ πήγαινα για ύπνο...
Χτυπάει κουδούνι...Μία ευχάριστη βαθιά φωνή εύχεται καλή χρονιά...Η θεία Μεταξία aka Τούλα...Η μία εκ των 3 μπιριμπούδων θείων (αδερφές μπαμπά)... Γνωστό το σενάριο...Έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου σε πόσα λεπτά θα καταυθάσουν και οι άλλες δύο...
Στα επόμενα δέκα λεπτά ο σαματάς ήταν γεγονός... Αντωνία και Άννα ήρθαν...ήταν αρκετό για να ξυπνήσω για τα καλά...Ο συνδιασμός των τριών χάριτων και του Γιαννάκη (father) είναι εξουθενοτικός, as always...!!!

Αφού στριφογύρισα 2-3 φορές ακόμα στο κρεβάτι μου...Σηκώθηκα, άνοιξα μπαλκονόπορτα...ήλιος...τρελός ήλιος...υπέροχη μέρα...Με όμορφη διάθεση... Έκανα την είσοδο μου στο σαλόνι και μετά τις γνωστές ευχές.... τύπου "και του χρόνου διπλή" (και με την γνωστή δική μου απάντηση αυτοσαρκασμού) έφτιαξα έναν καφέ...

Κουδούνι ξανά... Η αλήθεια είναι ότι όταν έρχονται οι γονείς μου, το σπίτι μου γίνεται λίγο κέντρο διερχομένων!!!

Το ζεύγος εκ Ισπανίας κατεύθασε!!! Ευχές και τα συναφή για το επόμενο 5 λεπτο...Και πάει λέγοντας...

Στιγμιαία σκέψη... ή εγώ έχω αλλάξει και δεν μπορώ τέτοιου είδους συνευρέσεις πάνω από μισή ώρα, ή εκείνοι έχουν παραμείνει οι ίδιοι και αυτό πια δεν με διασκεδάζει... :-p

Way out? Πήρα την κάμπια μου και έκανα μία μικρή βόλτα...Είπα τις τηλεφωνικές ευχές μου και απόλαυσα τον ήλιο...
Χρονιά Καλή να έχουμε λοιπόν...

No comments:

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA