Tuesday, January 12, 2010

διαφορετικό ξημέρωμα...


Αρκετή δουλειά στο γραφείο...Αρκετή βαβούρα... Τώρα ηρέμησα...Ακούω moby, αυτή την φορά στο repeat to "wispering wind", 'έφτιαξα έναν δεύτερο καφέ και χαλαρώνω...
Ασυναίσθητα πάει το μυαλό μου στον τρόπο με τον οποίο ξύπνησα σήμερα το πρωϊ...
Όνειρα βλέπω συχνά και τις περισσότερες φορές προσπαθούσα να καταλάβω αν υπήρχε στο βάθος κάποια έξήγηση...κάποια αρχή και κάποιο τέλος...
Αυτή την φορά απλά αφαίθηκα στο συναίσθημα που είχα ξυπνώντας...
Ήξερα που ήθελα να το πω...και το έκανα...δεν έψαξα...δεν ρώτησα...
Η απάντηση ήταν αυτή που έπρεπε να πάρω...
It's my turn... my choice...the result is my responsibillity...
Την ανάγκη μου να ψάξω ή έστω την συνήθεια μου να ψαχουλεύσω τις γνώσεις άλλων, όπως συνηθίζω να κάνω λανθασμένα...την έκανα πόστ...ετούτο το πόστ!!!
Τα υπόλοιπα...αφορούν το "εγώ" που μου τελευταία όπως έχω ξαναπεί παραπονιέται εντόνως...
Υ.Γ. Thanks darling (ξέρεις εσύ) που απλά δεν με διευκόλυνες...

1 comment:

Anonymous said...

tipota ... kali mou ... se perimenw sto foteino komati tou taksidiou ... :-)Ola einai edw kai to fws kai to skotadi ... h epilogi kanei tin diafora!!

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA